سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیستان من

گروگانگیری در سیستان و بلوچستان

بامداد امروز حوالی شهرستان سرباز، افراد ناشناس یک دستگاه اتوبوس را متوقف کردند و تعدادی از افراد این اتوبوس مسافر بری را ربودند.
این حادثه ساعت ? صبح امروز رخ داده است که در این آدم ربایی ? نفر از مسافران این اتوبوس ربوده شده اند. بر اساس این گزارش گفته می‌شود ?نفر ربوده شدگان سرباز نیروی هوایی پایگاه شکاری کنارک هستند و احتمالا یک نفر دیگر کارمند بانک است. بالگرد های نیروی انتظامی به صورت گسترده در حال گشت زنی در حد فاصل مرز پاکستان با منطقه ربایش هستند و احتمال خروج آدم ربایان از مرز بسیار کم عنوان شده است. روستای هیت در ???کیلومتری مرز پاکستان قرار دارد و مرز این منطقه به شدت تحت نظر است هنوز عوامل این آدم ربایی مشخص نیستند و معلوم نیست که آدم ربایان ارتباطی با گروهک تروریستی ریگی دارند یا خیر .

نکته : منطقه ای که گروگان گیری انجام شده حوزه تحت نفوذ شرورمولابخش درخشان میباشد و احتمال اینکه اطرافیان وی این گروگان گیری را انجام داده باشند بسیار زیاد است و همین که در ساعات ابتدایی صبح اینکار انجام شده نشان از کم تجربگی گروگان گیرها دارد ولی منطقه بگونه ای است که حتی در وسط روز هم میتوان از میان یک لشکر نیرو به آنطرف مرز گذشت ... خدا بخیر کند

اگر خبری بدستم رسید در همین پست مجددا" بروز میکنم