سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیستان من

پینوکیو ......!

    نظر

نمیدانم چرا بعضی از مسئولان فکر میکنند که اگر حرف نزنند مردم از آنها گلایه مند میشوند ! آقایون و خانمهای بازدید کننده شما بعنوان یک شهروند جواب بدهید که اگر مسئولان ما حرفی نزنند و ساکت باشند شما ناراحت میشوید ؟ خداوکیلی ناراحت میشوید ؟

این آقای علی محمد آزاد استاندار محبوب استان! هم از همان دسته مسئولین هست که اینگونه فکر میکنند ...!! شما را بخدا مصاحبه امروز ایشان را بخوانید و بعد قضاوت کنید که اظهار نمودن این حرفها چه فایده ای داره ؟ آیا بازی با شعور مردم نیست ؟.... کلماتی که با رنگ آبی نوشته شده اظهارات این حقیر است :

"علی محمد آزاد" روز چهارشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا بیان کرد: اوضاع امنیتی استان در چند سال اخیر مخصوصا در دولت نهم و دهم ( فقط تاکید ایشان بر دولت نهم و دهم را داشته باشید ) رو به بهبودی بود تا جایی که در این چند سال حتی یک مورد راهبندی یا درگیری در درون شهرها وجود نداشت. ( به این میگن بازی با کلمات ! یک مورد راهبندی در درون شهرها ! از اسمش معلومه دیگه راهبندی ... نگفتند خیابان بندی یا کوچه بندی ... پس اونهایی که ما دیدیم درگیری نبود رزمایش بود دیگه... نه ؟ )
وی افزود: این در حالی است که در گذشته این موارد اتفاق می افتاد و شعاع درگیری ها از استان بیرون می رفت و به استان های همجوار نیز می رسید( راست میگی قضیه دارزین کرمان در دولت هشتم بود ) اما با تلاش های انجام شده این مسایل جمع و به بیرون از مرزها کشیده شد. ( خیلی ممنون)
استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: جدای از چند عملیات کور تروریستی و انتحاری که ممکن است در هر نقطه دنیا اتفاق بیافتد ( ایکاش میتونستم سرم را به دیوار بکوبم ) کما اینکه این قبیل اتفاقات در بسیاری از کشورهایی که دارای تجهیزات و امکانات فراوانی هستند نیز رخ می دهد،( کاملا" درسته در افغانستان و پاکستان و عراق هم این اتفاقات افتاده ) اوضاع امنیتی استان در مقایسه با گذشته و همچنین برخی استان های دیگر کشور بسیار خوب و مطلوب است. ( دلتون بسوزه استانهای دیگه ... اوضاع ما خیلی خوبه البته اوضاع بهشت زهرامون )
وی افزود: با وجودی که سیستان و بلوچستان دارای هشت نماینده هر کدام با گرایش های مختلف است و با وجود برخی تفاوت های سلیقه ای و نظری ظاهری، خوشبختانه هماهنگی بین آنان و مسوولان اجرایی زبانزد است. ( اوه اوه چه جورم من شاهد بودم چقدر زبانزد هست )
وی اظهار داشت: تاکنون هیچ اختلاف و مشکلی بین نمایندگان و مسوولان اجرایی استان وجود نداشته و اگر یکی از نمایندگان استعفا کرد به این دلیل بود که توجه بیشتر مسوولان کشور را به مسایل امنیتی منطقه جلب کند. ( آخ طفلکی نماینده مثل اینکه عقده خود کم بینی داشته میخواسته بهش توجه بشه)
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مسوولان کشور و دستگاههای امنیتی و انتظامی توجه ویژه ای به این استان دارند ( از ویژه هم بیشتر هنوز برو بالاتر ) و نتتجه آن نیز امنیت بسیار خوبی است که از چند سال پیش در منطقه وجود دارد. ( وای مردیم از امنیت زیاد تو رو خدا اضافیشو صادر کنیم حیفه میشه ها..! )
وی بیان کرد: متاسفانه برخی افراد تحت تاثیر هر مطلب و علتی شاید ندانسته تلاش کردند سمت و سوی این اقدام را به دولت بکشانند و اینگونه مطرح کنند که این اتفاق به سبب کم کاری دولت بوده است. ( وای زبونم لال اصلا" اینجوری نیست دولت خیلی هم در استانهای دیگر پرکار هست )
آزاد اظهارداشت: مردم سیستان و بلوچستان دشمنانشان را خوب می شناسند،( خوب آقا خوووب.... ) از اهداف شوم آنها آگاه هستند و می دانند سرمنشا اقدام های تروریستی در خارج از کشور است و تاکنون تلاش های زیادی برای ایجاد اختلاف کردند اما هیچ تاثیری در اتحاد مردم شیعه و سنی استان نداشته است. ( اصلا" تاثیر نداشته موسسه مالی مهر هم بدلیل اتصال سیم برق آتش گرفت )
وی بیان کرد: مخالفان دولت همواره تلاش می کنند برخی مسایل و مشکلات را به دولت ارتباط دهند و از هر موقعیتی برای تضعیف دولت استفاده کنند. ( اینه ..... اینجا رو خوب اومدی  )
استاندار سیستان و بلوچستان افزود: با وجودی که برخی ادعاها مطرح شد اما به سبب اینکه احساس کردیم مردم نیاز به آرامش دارند پاسخی به آنها داده نشد و بیشتر توجه خودمان را به افزایش امنیت و آرامش و خدمت رسانی به مردم صرف کردیم.( قربون دستت همون صبح تشییع جنازه ارامش کامل رو پیدا کردیم... شما توجه ات را از افزایش امنیت و خدمت رسانی برندار دو دستی بچسب
او ادامه داد: نباید از دشمن غافل شد و برخی مسایل را به سمت دولت کشاند،( خدا نکنه ... اصل کار همون دشمنه که فرمودید) اگر مشکلاتی وجود دارد نباید از آنها در چنین مواقعی استفاده کرد رسیدگی به مسایل و مشکلات نیاز به زمان دیگری دارد. ( کاملا" درسته انشالله در دولت یازدهم یا دوازدهم شاید هم در دولت آقا امام زمان (عج) انشالله )
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: پس از وقوع حادثه تروریستی تمام تشکیلات دولتی آماده خدمت رسانی شدند، در کمترین زمان ممکن مجروحان به بیمارستان ها انتقال یافتند و علاوه بر پزشکان و نیروهای پرستاری و خدمات درمانی استان تعداد زیادی پزشک متخصص از تهران، زابل و استان های همجوار به زاهدان اعزام گشتند. ( به این میگن شانس خوب ... کجا میتونستند دانشجویان پزشکی این همه کیس خوب برای تمرین پیدا کنند ؟ سعی میکنم به جندالله سفارش کنم دفعه بعد خرج بمب رو بیشتر کنه تا نیروهای پزشکی بیشتری تمرین کنند )
وی افزود: به دستور رئیس جمهوری در همان شب حادثه گروهی از پزشکان متخصص از تهران اعزام و ساعت چهار صبح وارد زاهدان شدند. ( جل الخالق ! مگه رئیس جمهور همون شب خبر شد که اینجا بمب گذاشتند ؟ ای بدجنس ... وزیر بهداست رو میگم .. که گفت من این دستور رو دادم )
آزاد اظهارداشت: عده ای تحت تاثیر احساسات یا کسانی که به نوعی می خواستند وضعیت استان را به هم بریزند ( شما به دل نگیر ... این عده احساساتی جلوی چشمشون جنازه تیکه تیکه شده برادر ، پدر و عمو و دیگر بستگانشان را دیدند که احساساتی شدند تازه بی انصافها پرچم سبز هم داشتند فکر کنم فتنه گر بودند ) در همان ساعات اولیه پس از حادثه در خیابان ها راه افتادند و می خواستند مشکلاتی را به وجود بیاورند و بین اقوام و مذاهب اختلاف ایجاد کنند که در کمترین زمان ممکن توسط نیروهای پلیس و امنیتی جمع آوری شدند. ( ایول ایول داش  پلیسو ایول  )
وی گفت: اساس کار دشمن همین بود که تعدادی از مردم را شهید و مجروح کند و جنگ قومی و مذهبی در استان راه بیاندازد که با تدابیر اتخاذ شده قضیه بخوبی جمع شد( اره بابا به خوبی جمع شد ?? یا ?? تا شهید که چیزی نیست ) و با وجود تهدیدهایی که دشمن کرده بود مراسم تشییع شهدا در فضایی امن و آرام برگزار شد. ( واقعا" ما از مسئولین تشکر میکنیم که فضایی فراهم میکنند که ما شهدامون رو تشییع جنازه کنیم .. انشالله توی تشییع جنازه تون جبران کنیم )
استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: ادعای برخی افراد و سایت های اینترنتی مبنی بر ناهماهنگی در استان به هیچ عنوان صحت ندارد. ( اوا..  نگو تو رو خدا کدوم ناهماهنگی ؟ )
وی افزود: مخالفان دولت همواره سعی می کنند از فرصت های مختلف برای تضعیف دولت استفاده کنند و مواقع بحرانی را بهترین فرصت می دانند، در حالی که باید در هنگام وقوع این قبیل حوادث که مردم نیاز به آرامش دارند، با نهادهای مختلف همکاری لازم انجام و طرح مطالبات و خواسته ها به مواقع دیگر موکول شود. ( آره بابا وقت زیاده بزاریم بعدها  مثلا" نزدیک انتخابات بعدی )
آزاد افزود: هماهنگی موجود میان نمایندگان استان با مسوولان اجرایی و همکاری خوب مردم موجب ایجاد امنیت و آرامش در منطقه شده و همین هماهنگی ها و همکاری ها را زمینه را برای توسعه، عمران و آبادانی استان فراهم کرده است. ( اتفاقا" این توسعه رو به چشم دیدم دیروز صبح که میرفتم اداره جلوی خونمون یک زمین خاکی بود ظهر که برگشتم دیدم تبدیل به مجتمع عظیم پتروشیمی شده ! ماشالله خیلی سرعت توسعه زیاده دقیقا" سرعتش مثل قطار زاهدان بم هست ... ماشالله)

نکته : شما فکر میکنید اگه آقای آزاد پینوکیو بود .. الان دماغش چقدر شده بود ( با عرض معذرت از آقای آزاد ) 

        خنده تلخ من از گریه غم انگیز تر است ... کارم از گریه گذشته است بدان میخندم